15 de març 2010

Dos nous dominis per a 'Enfocant'

Seguint les passes del Paco Elvira, que ja fa unes setmanes que ho va fer, m'he decidit a canviar la marca blogspot per www.enfocant.com i www.mariarosavila.com per evitar que algú compri i exploti els dos noms que utilitzo per estar a la xarxa.

El procés per aconseguir-ho ha estat la mar de senzill i ràpid. Per només 15'18 dòlars cadascún, 30'36 dòlars en total (22'20 euros), he adquirit els dos dominis per un any a través de la pàgina Digitalway.biz, i mitja hora després ja tenia redireccionades les dues noves url al meu bloc, "emmascarant" la marca blogspot. La compra dels dominis dóna dret també a 100 adreces d'email @enfocant.com o @mariarosavila.com. Jo, de moment, només he obert aquesta: mrvila@enfocant.com. Les altres 199, potser més endavant 8-)

7 comentaris:

  1. Felicidades, yo lo hice hace algun tiempo con mi blog, sobre todo porque cuando alguien me pedia la dirección le volvia loco, que si blogspot.taxifoto mas el punto com, vamos que tambien aligeras el trabajo de pasar el nombre de tu blog.
    Lo de guardar tu dominio para que no lo usen....ainnnn, como decirlo, o compras todos los dominios o es dificil, osease comprar .es .com . net .eu .cat .tk etc etc etc etc
    y esos es super caro de mantener.
    En Pamplona si que el ayuntamiento con el dinero de todos si que reservaron todos los dominios de barcina.loquesea y eso nos cuesta un dinero a los contribuyentes.........

    ResponElimina
  2. Felicitats Maria Rosa.Poquet a poquet anem millorant els nostres blogs.

    ResponElimina
  3. ORIOL ALEU

    Ole, molt be Rosa... felicitats.
    Per cert, els de blogspot hi poden dir alguna cosa, com funciona el tema, al fer servir el seu espai blog...?

    ResponElimina
  4. A mi hem segueix sortint la teva adreça com "enfocant.blogspot" y no trobo "enfocant.com" (?).

    ResponElimina
  5. Hola Maria Rosa,

    He de confesar que això se m'escapa :)

    Si ho fas amb el teu domini, com el Paco Elvira, el blog el tens allotjat a la teva adreça o continua estant a blogspot com abans i simplement es veu amb un altre nom ?

    ResponElimina
  6. Albert, si has buscat "enfocant.com" al Google no surt perquè suposo que el motor de recerca encara no l'haurà indexat. Però si indiques en el navegador la nova url, si funciona.
    Respecte a si continuo estant a blogspot, Frikosal, doncs si, el bloc continua igual perquè no he comprat cap hosting on allotjar-lo. Simplement he emmascarat l'adreça de blogspot amb els noms dels meus dominis.
    Francesc, no vaig comprar el punt cat perquè ho vaig fer a través de l'empresa d'un amic que no té la franquícia dels punt cat. Vaig comprar el .com, Taxi Eduardo, perquè em semblava el domini més genèric i popular. Evidentment, no puc ni necessito comprar-me tots els altres. Quina bogeria!
    I, Oriol, sobre si els de Blogger poden dir alguna cosa perquè amago el blogspot sota el meu domini, doncs no ho sé, però no crec perquè el blogspot segueix actiu. Només que ara també s'hi pot accedir de dues maneres més.

    ResponElimina

Moltes gràcies pel teu comentari!